Täällä Bunny bloggailee seikkailuistaan vaihtarina Japanin Kiotossa! Opiskelen Kyoto Sangyon yliopistossa Japanin kieltä ja kulttuuria syyskuusta 2010 helmikuuhun 2011. Toivottavasti innostut seuraamaan toilailujani täällä nousevan auringon maassa, koska niitä riittää!

みんあさん、ようこそ!

perjantai 21. tammikuuta 2011

See You Again Party

Huh! Eka koeviikko ohi! Tänään vuorossa oli japanin kuuntelu mutta se olikin tosi helppo! Jostain syystä japanin kuuntelut on aina ollu mulle helppoja... Maanantaina on sitten sana- ja kanjikoe... O-ou! Siinä taas mun opiskelun suurin kompastuskivi -.-

Aaaanyways! Kävin koulun jälkeen postissa ostamassa ittelleni ison laatikon että saan tavaraa lähetettyä kotiin! Kymmenen kilon pakkaus on tulossa, tiedoksi vaan sinne kotipuoleen! Hintoja ihmettelin kyllä, koska nopeimmalla lähetystavalla lähettäminen (joka sisältää vakuutuksen!) on halvempi kun normaali lentorahti... Ihme juttu! Postimies onneksi puhui englantia sen verran että tiedän ettei kyseessä ole kielimuuriongelma! Jotain se selitti että lähettäminen on talvella halvempaa lumisateiden takia... Beats me! Mutta 10 kg paketin lähettäminen tulee maksaa mulle noin 150 euroa, vähän päälle... Ja ne hakee sen täältä talolta huh onneksi! Ensi keskiviikkona kun kaikki kokeet on ohi ois suunnitelmissa saada boksi liikkeelle!

Eksyin myös Jeanasiksen kauppaan jossa oli ale ja sieltä taas eksyi mukaan sellanen kiva kardigaani! Huomaa, että lähtö lähestyy kun alan paniikkishoppailee vaatteita! Sitäpaitsi täällä on sen verran kovat alet että Suomi saisi ottaa mallia! Jeanasikselläki on normaalisti vähän sellaisia kalliimpia tuotteita niin nyt kaikki hinnat oli -70%!

Juu eksyin taas aiheesta eh -.-

Illalla pidettiin sitten tutoreiden kanssa See You Again Party (koska farewell party kuulosti liian depikseltä!). Oli tosi hauskaa!! Pojat oli tehny leffoja viime lukukaudesta ja tästä lukukaudesta ja ne oli kauheen hauskoja! Lopuksi näytettiin vielä meidän lähtevien vaihtareiden tervehdysvideo :D Se oli tosi hauska kanssa!^^ 

Sitten kaikki lähtevät vaihtarit piti puheen ja sai sellasen kivan laatan johon kaverit kirjoitteli terveisiä!

Ja saatiin vuosikirjat :D:D:D Ne on ihan mahtavat!! Etenkin meidän gallup! :D Mut oli äänestetty kolmanneksi kategoriassa "Popular with the opposite sex", viidenneksi kategoriassa "Person with the most children in the future", neljänneksi "Most sexy", viidenneksi "Person you would like to have as your child" (hassua sinänsä että oon vanhempi kun monet täällä :D:D), kolmanneksi "Person who dresses the best", neljänneksi "Most talkative, kolmanneksi "Person you want to travel with", kolmanneksi "Best smile" sekä kolmanneksi "Most artistic!" Olin ihan yli-yllättynyt kun mut oli äänestetty noin hyville sijoille!!!!!! Nää ihmiset täällä on kaikki niin ihania ja tänään vasta iski se todellisuus että joudun kohta sanoo kaikille hyvästit! Onneksi Japaninpojat Nobu, Kuracchi ja Koni tekevät ensi vuonna Eurooppakierroksen ja meillä on vähän Nancyn kanssa suunnitelmissa tehä samoin jos vain onnistuu! Tai oikeastaan suunnitelma oli se, että napataan matkalla ihmisiä mukaan! Pojat lähtee ensin Puolaan josta reissuun tulisi Olga, Piotr ja Marta (ja minä ja Nancy). Sieltä jatkettaisiin Saksaan poimimaan mukaan Kai, Anne, Lukas ja Emi. Saksasta jatkettaisiin Ranskaan Lucillen ja Romainin luo. Sieltä kaikki jatkaisi yhdessä Italiaan Gian Marcon ja Michelen luo! Sitten pitäisi vaan saada Birgir Islannista mukaan vielä :D Katotaan miten suunnitelmien käy :p

Tässä vähän kuvasaldoa illalta!

Ruokaa!!

Minä, Kuracchi ja Piotr

Minä ja Yoshi

Kai, Nancy, Marta ja Emi

Teineiltiin niinkun Japanissa on tapana :D Tässä Olga, Waka, Marta, Lucille, minä ja Anne!

Minä ja Nancy<3

Japanilaisten vuoro pitää puheita!

Lucille, minä, Gian Marco, Nancy, Anne ja Mio

Minä ja Saki! Sakiin tutustuin jo viime vuonna kun se oli Jyväskylässä vaihtarina!^^

Parhaat kämppikset<3

Mun muistilaatta ja vuosikirja!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti