Täällä Bunny bloggailee seikkailuistaan vaihtarina Japanin Kiotossa! Opiskelen Kyoto Sangyon yliopistossa Japanin kieltä ja kulttuuria syyskuusta 2010 helmikuuhun 2011. Toivottavasti innostut seuraamaan toilailujani täällä nousevan auringon maassa, koska niitä riittää!

みんあさん、ようこそ!

perjantai 5. marraskuuta 2010

Nolouden huippu!

Voi huoh! Unohdin kertoa päivän noloimmasta tapahtumasta (ehkä aivoni yritti blokata muistoa, mutta Nancy muistutti -.-)

Olin yksin tulossa kotiin Sanjosta metrolla ja nousin samaan metroon mihin aina nousen kotimatkalla. Kesken tunnelin metro pysähtyi, ihmettelin vähän, mutten noteerannut asiaa sen enempää. Yhtäkkiä vaunuun juoksee kaksi konnaria, yllättyy nähdessään mut ja alkaa japaniksi huutaa kaikenlaista. Ymmärrän sen verran, ettei mun pitäis olla siellä :D Noh, kun sitten sata kertaa pahoittelin ja selitin etten ymmärrä niin ne muuttui kiltiksi ja vei mut kuljettajan koppiin. Istuskelin siinä sitten hetken kuljettajan kanssa jutustellen kunnes metro lähti takaisin siihen suuntaan mistä tulin (olin siis joutunut varikolle vissiin) ja kuski päästi minut omasta ovestaan ulos. Vastassa mua oli iso joukko konnareita jotka nauraa hekotti kovaan ääneen mulle, ja niiden nauru tietenkin sai muut ihmiset tuijottamaan ja lopulta tuntui siltä että koko asema nauroi! No hipsin siitä vähin äänin oikeaan junaan ja onneksi loppumatka sujui ongelmitta :D

Tällasta tänään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti