Täällä Bunny bloggailee seikkailuistaan vaihtarina Japanin Kiotossa! Opiskelen Kyoto Sangyon yliopistossa Japanin kieltä ja kulttuuria syyskuusta 2010 helmikuuhun 2011. Toivottavasti innostut seuraamaan toilailujani täällä nousevan auringon maassa, koska niitä riittää!

みんあさん、ようこそ!

lauantai 25. syyskuuta 2010

När katten är borta dansar mössen på bordet...

... Miten se nyt suomeksi sitten meneekään! Oon ollut niin ylpee ittestäni, suuresta sottapytystä, kun oon pitänyt huoneen tosi hyvässä kunnossa! Kämppiksen tapaan oon pedannut sängyn joka aamu, päivän tiskit oon tiskannut heti käytön jälkeen tai viimeistään illalla, kylppärin satatuhattu purkkia ja purnukkaa oon pitänyt järjestyksessä ja poissa tieltä ja vaatteet oon aina viikannut takasin kaappiin tai suoraan pyykkipussiin.

Kämppis on ollut reissussa nyt yhen päivän ja huone on täysin sekasin!! :D Eiliset tiskit ja aamupalan tiskit on tiskaamatta, sänky petaamatta, koko meikkipussin sisältö tyhjennettynä kylppärin lattialle, tyhjiä vesipulloja pyörii ympäri pöytää ja vaatteet on kasassa lattialla :D Voi voi... Toivottavasti saan itteni taas ruotuun kohtapuoliin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti