Täällä Bunny bloggailee seikkailuistaan vaihtarina Japanin Kiotossa! Opiskelen Kyoto Sangyon yliopistossa Japanin kieltä ja kulttuuria syyskuusta 2010 helmikuuhun 2011. Toivottavasti innostut seuraamaan toilailujani täällä nousevan auringon maassa, koska niitä riittää!

みんあさん、ようこそ!

tiistai 21. syyskuuta 2010

Vähän saa tietenki valittaa kämppiksestä :D

Eli mulla sattui vähän huono tuuri kämppiksen suhteen... Asun japanilaisen tytön kanssa joka kylläkin on tosi mukava mutta hieman ärsyttävää sorttia käytökseltään! Hän on ollut täällä vaihdossa jo puoli vuotta ja hengailee ainoastaan vanhojen vaihtareiden kanssa, ehkä sillä mentaliteetilla että kun hän täällä nyt on vaan enää puoli vuotta niin turha tutustua uusiin ihmisiin enää... Yhteisissä tiloissa hän ei ikinä juttele uusille ihmisille, meijän huoneessa se moikkaa mua ainoastaan jos mä moikkaan ensin. Sitten kun alotan keskustelun niin kyllä se ihan kiva on ja ollaan juteltu välillä tosi pitkään mutta ei oo vielä kertaakaan mennyt niin että tää kyseinen tyttö aloittais itse keskustelun!

 Vaikka hän on 23 vuotias niin hän vaikuttaa 27 vuotiaalta kuivikselta ja vähän nirppanokalta... Mutta toivottavasti tullaan kuitenkin toimeen tän puolen vuoden ajan! Ei mulla silleen mitään ongelmaa sen kanssa on, välillä tuntuu että kun se on niin hiljainen ja ignoraa mua, että mä oon vähän niin kuin sen alueella, mutta onneks oon oppinut täällä itsekkääks ja pidän koko ajan mielessä että on se munki huone! Tää kämppis ei oikeastaan kauheesti huoneessa hengaile, joten saan olla siellä ihan rauhassa^^ Meijän päivärytmit menee ihan väärin päin, mä meen aikasin nukkuu ja nousen aikasin (believe it or not!! :D) ja kämppis skypettää neljään asti saksalaisen poikaystävänsä kanssa ja nukkuu sitten yhteen päivällä... Noh, kunhan se ei ala nirppailee niin kaikki on hyvin ja kyllä me hyvi pystytään yhessä asumaan, mutta kattelen välillä kateellisena esim Katin tai Nancyn kiinalaiskämppiksiä jotka on niin kilttejä ja avuliaita ja kohteliaita^^Oishan se kiva jos kämppis edes sanois moi ilman että sitä pitää aina itse kalastaa... Huoh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti