Täällä Bunny bloggailee seikkailuistaan vaihtarina Japanin Kiotossa! Opiskelen Kyoto Sangyon yliopistossa Japanin kieltä ja kulttuuria syyskuusta 2010 helmikuuhun 2011. Toivottavasti innostut seuraamaan toilailujani täällä nousevan auringon maassa, koska niitä riittää!

みんあさん、ようこそ!

perjantai 17. joulukuuta 2010

Joulun viettohon!

Koneen ollessa rikki otin pari kuvaa niin lisään ne nyt tähän ensin!

Mun lempilounas! Tämä on jotain kaalilaatikon tapaista, harmi vaan että sitä saa vaan kerran, kaksi kuussa o.O

Tässä taas mun jokapäiväinen yhden euron jälkkäri! Namii!

Ostin Birgirin innoittamana tekemistä siihen asti kun kone korjattin! Eli saanen esitellä mun öö magneettisirkuksen! :D


Sitten itse pääaiheeseen, eli I-housen joulujuhlaan!^^ Tänään pidettiin koulun ruokalassa isot joulujuhlat joihin oli kutsuttu kaikki vaihtarit, kaikki tutorit ja kaikki frendit (eli Friends, joku sellanen ihan sama juttu kun tutorit mut jostain syystä eri, en tiedä miksi! :D) ja kaiken kaikkiaan meitä oli vähä päälle sata!

Nobu ja Olga

Ohjelmana oli taas japanilaiseen tapaan playback esityksiä. Tähän osaan Japanin kulttuuria en ikinä tule tottumaan! Tuli mieleen joku Jennin toisen luokan Las Ketchup esitys, tai minun ja kavereideni tekemät Spice Girls playback esitykset joskus kahdeksanvuotiaana, mutta että vielä yliopistossa suurinta viihdettä on pukeutua hassusti ja tanssia playbackia johonkin popbiisiin menee pikkasen yli ymmärryksen! 

Tässä Emi (mun kämppis siis!), Emma, Mari, Kei ja Ruka tanssimassa!




No, tästä huolimatta olin tänään mukana tanssimassa Michael Jacksonin Beat it:iin vaihtariryhmän kanssa. Olihan se ihan hauskaa, etenkin kun tanssi nyt meni miten meni, mutta kaikilla tanssijoilla oli ainakin kivaa! Pointtina oli siis että Emma, Emi ja minä aloitetaan ja sitten muut tuli yllärinä mukaan! Pikkasen sekoiltiin laskuissa mut oli hauskaa kuitenkin hihi!



Kati taas näyttää omaksuneen tän osan kulttuuria täysin ja oli mukana tähtiesiintyjänä yhdessä numerossa!^^




Bileiden lopuksi katottiin Konin, Nobun ja Kuracchin tekemä leffa joka oli tosi ihana! Se kertoi siitä, miten Japani taas kerran sulkeutui ja heitti kaikki ulkomaalaiset maasta (tämä tapahtui siis jos oikein muistan joskus 1700-luvulla jolloin Japani oli täysin suljettu ulkomaalaisilta, Hollantilaisia lukuunottamatta, 250 vuotta!) ja meidät vaihtarit heitettiin takaisin kotiin. Nämä japanilaiset kaverit nostivat kauhean äläkän ja lopulta saatiin vaihtarit takaisin Jouluksi! Me saatiin kaikki näytellä pikkasen siinä leffassa ja se oli tosi suloisesti tehty!

Lopulta saatiin myös salaiset joululahjat. Kaikki oli ostanut noin viiden euron lahjan ja jokainen sai sitten yhden lahjan mukaansa. Mä sain lahjaksi suurimman sipsipussin mitä olen ikinä nähnyt!! Se on ihan massiivinen! :D

Tässä viimeisessä videossa on vielä meidän joulumaskotti Puolasta lähetettynä! Anteeksi etten osaa kääntää videota -.- Niin ja anteeksi että kaikissa videoissa on toi tyhmä leima! Mun iMovie on hävinnyt niin joudun käyttää ilmaisohjelmaa noiden videoiden lyhentämiseen (blogi hyväksyy vaan alle minuutin videot) joten se pistää kaikkiin ton vesileiman!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti