Täällä Bunny bloggailee seikkailuistaan vaihtarina Japanin Kiotossa! Opiskelen Kyoto Sangyon yliopistossa Japanin kieltä ja kulttuuria syyskuusta 2010 helmikuuhun 2011. Toivottavasti innostut seuraamaan toilailujani täällä nousevan auringon maassa, koska niitä riittää!

みんあさん、ようこそ!

keskiviikko 8. joulukuuta 2010

Taudin kourissa

Vaikka nukuinkin pitkät yöunet niin olo oli aamulla vielä eilisiltaakin pahempi! o.O Jo huoneesta keittiöön käveleminen tuotti sydämentykytyksiä ja kuumeista oloa, joten päätin olla lähtemättä kouluun ja laahasin itseni kaikki neljä kerrosta alas officeen ilmoittamaan asiasta niille. Kun sain itseni laahattua takasin ylös, menin suoraan sänkyyn ja nukahdin heti! Parin tunnin päikkäreiden jälkeen olo vähän parani, Nancy oli käynyt ostamassa mulle sitä kuumaa sitruunamehua ja Kati toi mulle jopa mun lempicookien Starbucksista!^^ Ihana kun ihmiset pitää huolta^^ Koko illan ihmiset jotka oli menossa kauppaan kyseli jos tarvitsen jotain ja vaikka sanoin ei niin suklaata ja karkkia ja mehuja sateli huoneeseeni koko päivän^^

Huomenna pidän vielä vapaapäivän ja toivon että olo paranee iltaa ajatellen, sillä suunnitelmissa olisi syö-niin-paljon-kuin-haluat Foreign Policy luokan kanssa. Opettaja tulee kanssa, Togo-sensei, eli se siisti opettaja joka on ollut montakymmentä vuotta Japanin suurlähettiläänä Venäjällä ja jonka isoisä oli ulkoministeri toisen maailmansodan aikana. Sillä opettajalla on aina todella kiinnostavia tarinoita kerrottavana, joten toivon todella että oon illalla niin hyvässä kunnossä että pääsen lähtemään!

Viikonlopuksi ei onneksi ole mitään suunnitelmia, paitsi kauheasti opiskelua! Mulla on ensi viikolle kaksi esitelmää ja kaksi esseetä, joten tekemistä riittä. Harmitti vähän, koska olin tehnyt kauheasti työtä mun uskonnon esseen kanssa ja vasta pari päivää sitten huomasin että sen pitääkin olla valmiina vasta tammikuussa! Huoh! Olisin voinut käyttää sen ajan näihin nopeammin lähestyviin deadlineihin!

Mutta nyt lähden tästä taas nukkumaan! Kämppis on sopivasti vanhempiensa luona sunnuntaihin asti, joten saan sairastaa rauhassa^^ Onhan sen hyvä kämppiksellekkin kun sen ei tarvitse kuunnella mun yskimistä koko yön! Syytän vieläkin tästä meidän yksi-lasisia ikkunoita joiden takia huoneessa on koko ajan hemmetin kylmä!! On meillä sitten ilmastointi joka lämmittää huonetta, mutta sitä ei voi pitää yöllä päällä kun se on niin äänekäs vekotin. Onneksi täällä ei ole yhtä kylmä kun Suomessa :D Lunta mulla kyl on ikävä^

2 kommenttia:

  1. meillä on kaks patteria uudessa kämpässä kylmänä, ja partsin ovessa on tiivisteet vaan yhellä puolella lasia. Revi hei siitä kun täällä oikeesti on kylmä ulkona ja sisällä! :)

    VastaaPoista
  2. henki herää ja haista jo hapatus!! :p toi on aika kakka tilanne o.O

    VastaaPoista